In 2013 is begonnen met een beter systeem van boekingen van afspraken. Alle afspraken, zowel voor vissen als voor huur van het paviljoen, moeten bij voorkeur per email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) worden aangemeld. Uiteraard wordt de email regelmatig gecontroleerd op nieuwe berichten. Na ontvangst van uw email wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen, per email of telefonisch.

U wordt verzocht in uw email zoveel mogelijk details te verstrekken.

Als u wilt komen vissen: met hoeveel gehandicapten of ouderen komt u en met hoeveel begeleiders? Zijn er ervaren vissers bij de groep of mensen die weinig of nooit gevist hebben? Hebt u hengels en/of visvoer nodig? Hoe laat komt u en hoe laat wilt u weer vertrekken? Met welk vervoer komt u? Wilt u blijven lunchen? Heeft u een lunchpakket nodig?

Als u het paviljoen wilt huren voor een bijeenkomst: wat is het karakter van de bijeenkomst? Wij verhuren alleen voor sociale en/of culturele doelen, niet voor feesten of partijen. Op hoeveel aanwezigen rekent u? Van hoe laat tot hoe laat wilt u het paviljoen huren? Heeft u wensen voor de opstelling van tafels en stoelen? Wilt u een beamer of een geluidsinstallatie gebruiken? Welke consumpties wilt u gebruiken?

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens kunnen wij beter bepalen hoeveel en welke vrijwilligers wij nodig zullen hebben.

Wij hebben expres gekozen voor aanmelding per email en niet per telefoon. Afspraak per email heeft ook het voordeel dat de afspraak direct schriftelijk vastligt.

Wij verwachten dat deze nieuwe manier van afspraken maken leidt tot verlichting van de taken van onze vrijwilligers en met name van de beheerder van ons paviljoen. Wij denken dat ook onze gasten hiervan voordeel zullen hebben.